Переклад інтерфейсів

У цьому форумі обговорюються всі технічні питання, які стосуються програмного забезпечення тощо

Модератори: Танка, vitaly1, Листопад

Відповісти
dr-pretender
Учень старанний
Повідомлень: 26
З нами з: Сер листопада 29, 2006 5:35 am

Переклад інтерфейсів

Повідомлення dr-pretender »

Сам я любитель бачити рідну мову на рівні з іншими світовими, тим паче з російською, а тому мене дуже обурює, коли десь відсутня можливісь її використання. Себе не відношу до великих знавців мови, та коли чую різний суржик або бачу москалізовані "обличчя" програм де могла б бути укр., мене аж тіпає. Тому намагаюся перекладати самотужки, і скрізь, де можу повпливати на кількість граматичних і інших помилок встромляю свого носа. (Дуже боляче, якшо через це отримую по ньому, від людей, роботою яких є впровадження мови у маси /blink.gif" style="vertical-align:middle" emoid=":blink:" border="0" alt="blink.gif" /> )
Для цього і створюю цю тему, подібна вже існує, але вона більш вузька -- стосується лише Тотал командера.
Перші питання щодо слів:tools - засобиpreferences - переваги?(предпочтения)option - вибіріноді в різних варіаціях у російськомовних інтерхвейсах все це перекадається, як "настройки", відповідно в українських -- настройки, налаштування.
Хто мав досвід подібних перекладів? прошу вдгукнутися...
Маю ще слова, і ще питання... далі буде...
Iryska
Редактор вмілий
Повідомлень: 402
З нами з: П'ят листопада 10, 2006 7:44 am

Переклад інтерфейсів

Повідомлення Iryska »

dr-pretender писав:
Сер листопада 29, 2006 6:15 am